Avtomobil almaq çətin məsələdir. İşlənmiş avtomobil almağa gəlincə, bu həm çətin həm də təhlükəlidir. Axı, işlənmiş avtomobil "torbadakı pişik" kimidir. Elanlar da yazılanın əksinə texniki cəhətdən nasaz bir avtomobil ola bilər. Qəza keçirmiş maşın ola bilər. Hətta cinayətə qarışmış maşın ola bilər. Seçdiyiniz bəzi yaxşı variantlar elə siz elanlara baxdığınız müddətdə satılaraq silinə bilər. Maşın elanlarını seçərkən diqqətli olmalıyıq.
Maşın elanı axtarırsınızsa demək maşın almaq istəyirsiniz. Cibinizdə ki pulu və təxminən necə maşın almaq istədiyinizi artıq bilirsiniz. Avtomobil elan saytında çox vaxt itirməmək üçün əvvəlcə bunu dəqiqləşdirin.
Təklif olunan bir çox "oxşar" variantlara vaxt sərf etməyə dəyməz. Əgər sizə sedan lazımdırsa, onda filtrlərdən sadəcə sedan seçin. Əgər mexanika karbobkalı (transmissiyaya) maşın -a ehtiyacınız varsa, "yalnız mexaniki karobka" seçin. Hansı maşın markasını və modelini alacağınızı bildiyinizi var sayıram. Avtomobilin marka və modelinə görədə axtarış (filtr) edə bilirsiniz.
Sizə mersedes 190 turbo.az elanları lazımdırsa, ona görə də mersedes 190 axtarmalısınız. Nəzərə alın ki, hətta ən "gözəl" işlənmiş avtomobil də satın alındıqdan sonra bəzi xərclər tələb edəcək.
Kim bilir bəlkədə heç əlavə xərciniz çıxmayacaq. Amma ilk ayda ən azı yeni şüşə silənlər, rezinlər, yeni təkərlər, cilalama, quru təmizləmə kimi xərclər qaçınılmaz olacaq. Avtomobil almaq üçün nəzərdə tutulan məbləğin 10-15%-nə mütləq qənaət etməlisiniz. Pulunuzu son qəpiyinə qədər xərcləməyin. Təcrübənin göstərdiyi budur ki, işlənmiş avtomobillərdə hər zaman əlavə xərcə ehtiyac olur.
Ən ucuz və ən bahalı maşın elanlarından uzaq durun. Avtomobilin qiyməti elandakı ən mücərrəd dəyərdir. İnsanlar həmişə daha ucuz qiymətə alıb baha satmaq istəyir. Qiymət əksər hallarda avtomobilin real dəyərini deyil, satıcının istəyini əks etdirir. Buna görə də, təklif olunan variantların orta qiymətini müəyyənləşdirməyə çalışın.
Qiymət diapazonunu ondan 20% fərqlənən avtomobil elanlararına diqqət yetirin. Eyni xüsusiyyətlərə malik maşın elanının çox ucuz təklif olunması güclü şübhələr yaradır. Bahalı olanlar əksər hallarda tələblərin uyğunsuzluğunu nümayiş etdirir.
Avtomobilin yürüşü göstəricisinin doğru olub olmamasını yoxlamaq başqa bir mücərrəd məsələdir. “Alverçilərdən” tutmuş rəsmi dilerlərə kimi avtomobil alqı-satqısı ilə məşğul olan, bir çoxu spidometri “geri çəkməklə” məşğuldurlar.
Elanda gördüyünüz avtomobilə baxmağa getməzdən əvvəl bəzi nəticələr çıxarmaq olar. Yürüşün avtomobilin idarə olunduğu şəhərin böyüklüyündən asılı olduğunu unutmayın.
Beləliklə, əgər avtomobil beş yaşındadırsa, o zaman yürüş göstəricisi ortalama yüz mini keçmiş olmalıdır. Müvafiq olaraq, 2008-2009-cu illərdə istehsal edilmiş 35.000 - 40.000 km yürüşlü bir avtomobil elanını gördüyünüz zaman yaxşı-yaxşı düşünmək lazımdır.
İstisnalar, əlbəttə ki, həmişə və hər yerdə var. Buna görə də yürüş göstəricisi ilə yanaşı, müəyyən bir marka və modelə, eləcə də müəyyən bir sürücü qrupu arasında populyarlığına diqqət yetirməyə dəyər.
Xüsusilə, əziz qadınlarımızın idarə etdikləri maşınlar çox az yürüş göstəricisi ilə tapa bilərsiniz. Ancaq "qadin masini satilir" başlığı ilə gördüyünüz bir çox avtomobilin başqa problemləri olur. Əgər həqiqətəndə avtomobil sahibi və idarə edəni xanımdırsa böyük ehtimal almaq istədiyiniz maşın bir neçə dəfə rəngsazda olub.
Qadın maşınları çox səliqəli olurlar. Qadın sürücü əgər peçəkardırsa o elanda gördüyünüz maşını heç düşünmədən alın. Ancaq qadın maşın sahibəsi yeni maşın sürürsə onda maşında çoxlu cızıq və xırda əziklərin olması gözləniləndir.
İnsanla alacağı maşını görüb bəyənirlər. Elan yazısında yə yazılmasından aslı olmayaraq görünüş çox önəmlidir. Ona görə də avtomobil haqqında məlumatın üçdə ikisini masin elani fotolarından əldə etmək olar. Maşın elanı saytları elanların şəkilli yüklənməsinə önəm verirlər. Sizdə baxdığınız elanlarda fotoların olduğuna əmin olun. Şəkilsiz avtomobil elanları üçün vaxt itirməyə dəyməz.
Şəkilsiz maşın elanlarını dərhal gizlədə bilərsiniz. Şübhəli bir avtomobil elan sahibinə edilən zənglərə belə vaxt sərf etməyə dəyməz. Əgər öz avtomobilini göstərməyə, şəklini yükləməyə, haqqında yazmağa ərinirsə, bu necə satıcıdır? Beləliklə, fotoları gecə çəkilmiş, yuyulmadan şəkilləri çəkilmiş, şəkilləri hissə hissə təqdim olunan elanlardan kənar durun.
Avtomobilinizi satmaq üçündə almaq üçündə fotolar vacib məsələdir. Satılıq maşın şəkilləri elana kifayət qədər detallı əlavə edilməlidir. Elana şəkil yükləyərən keyfiyyətli fotolar yüklənməlidir. Avtomobil elanında olan şəkillərdə, pas ləkələri, əziklər, çızıqlar, boya işləri göstərilməlidir.
Məsələn, qapı rənginin (kaput, qanad, bamper) kölgəsi avtomobilin əsas rəngindən kəskin şəkildə fərqlənirsə, bu hissə yenidən rənglənib deməkdir. Alıcı bunu dəqiq olaraq gördüyü zaman sizə inamı artır. Onu aldatmadığınızdan əmin olur.
Avtomobil elani saytlari üçün elan hazırlayarkən salonun şəkillərinə xüsusi diqqət yetirin. Salonun şəkilləri sahibinin avtomobilə nə qədər diqqətli davrandığınıngöstəricisidir. Məsələn, sükan çarxının mərkəzindəki yastıq (təhlükəsizlik yastığının yerləşdiyi) yenidirsə, parıldayırsa və ya sükan çarxının rəngindən fərqlidirsə, çox güman ki, yastıq hansısa səbəbdən artıq dəyişdirilib.
İlin fəsilləri kimi faktorlar da böyük rol oynayır. İyul ayında avto elana “qış” da çəkilmiş foto qoyulubsa bu son dərəcə şübhəlidir. Ya maşına nəsə olub, ya da altı ay ərzində nəsə ola bilər. Əgər maşın satırsınızsa alıcı düşünəcək ki 6 ay ərzində bu maşın satılmayıbsa demək problemi var.
Əgər avto elanda maşın haqqında məlumat yazılıbsa diqqətlə oxuyun. Yeri gəlmişkən, elan yazısı yoxdursa, "Bütün suallar üçün zəng edin ..." yazılıbsa bu elandan dərhal çıxın. Vaxt itirməyə dəyməz. Avtomobilini satmaq istəyən adam maksimum məlumatın yazılmasında maraqlı olmalıdır. Əgər gizlədəcək bir şey yoxdursa. Maşın elanı verən şəxs bunu elə təqdim etməlidir ki, alıcı sadəcə maşına baxmaq üçün zəng etsin. Başqa sual qalmasın.
Müvafiq olaraq, elan mətni tam aydın yazılmalıdır. Təbii ki, “maşın superdir – otur sür, and olsun anamın əziz canına” kimi ümumi ifadələr olmamalıdır. Yalnız aydın konstruktiv məlumatlar təqdim edilməlidir. Məsələn kim getdi, hara getdi, niyə getdi, harda xidmət göstərildi, son bir ildə nə dəyişdi kimi məlumatlar yazılmalıdır. Xidmətlə bağlı bütün sənədləri təqdim etmək satıcının öz avtomobilinə arxayın olduğunu düşünməyə imkan verir.
Nəticə nədir? Yuxarıda göstərilənlərin hamısını müqayisə edin. Axşam kompüter arxasında oturaraq, elanların sayını bir neçə dəyərli təklifə qədər azaldın. Ancaq bundan sonra rahat qərar verə bilərsiniz. Təcrübəli satıcılar yuxarıda təsvir olunan bütün "hiylələri" bilir və istifadə edirlər. Üstəlik, həmişə xatırlamağa dəyər: əksər hallarda avtomobil satılırsa, demək nəsə bir səbəb var.
avtomobil elanlari avtomobil elan saytlari avtomobil elanlari 2020 avtomobil elanlari 2021 avtomobil elanlari 2022 avtomobil elanlar avtomobil elanlari instagram avtomobil elan sayti avtomobil elanlari turbo az avtomobil elani saytlari avtomobil nomreleri elan avtomobil az vaxta elan yerlesdirmek elan az avtomobil
Yeni elanlar e-mail ünvanınıza göndəriləcək
Abunə olmaqla şərtləri qəbul etimiş olursunuz İstifadəçi razılaşması Və Gizlilik siyasəti
Bülletendən çıxmaq istəyirsinizsə, məktubun içərisindəki müvafiq düyməni vurun və ya bölməyə keçin. Abunəçiləri idarə et
Şəxsi hesabınız yoxdursa QEYDİYYAT düyməsinə tıklayaraq hesab yaradın. QEYDİYYAT
Geriyə
və ya sosial şəbəkələr vasitəsilə